سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بیکرانه
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
ذکر، رهنمود خردها و بیداری جانهاست . [امام علی علیه السلام]
نویسنده : محمد سلیمی:: 85/3/15:: 9:34 صبح

امروز وبلاگ یه کم ورزشیه . خب باید هوای تیم ملی رو داشت دیگه بابا.

"علی دایی" روز یکشنبه و به هنگام ورود تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به شهر فردریش هافن آلمان ، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اعلام این مطلب افزود: تمام رقابت‌های ما در گروه "دی" این مسابقات سخت است اما بازی اول تیم کشورمان مقابل مکزیک از اهمیت بیشتری برخوردار است که در صورتی کسب پیروزی در این دیدار مسیر برای صعود به مرحله دوم هموار می‌شود.

وی افزود: ما در دیدار اول با این هدف به میدان خواهیم رفت که تیم مکزیک را در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های جام جهانی شکست دهیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سووال که احساس وی از حضور دومین مرتبه‌اش در جام جهانی چیست، گفت : من خدا را شکر می‌کنم که این توان را به من داده است که بتوانم بار دیگر در جام جهانی دیگری در خدمت تیم ملی فوتبال کشورم باشم.

دایی درباره وضع تیم ملی کشورمان نیز گفت : هر چند یکی دو نفر از بازیکنان دچار مصدومیت هستند اما وضعیت تیم در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی است که با آمادگی جسمانی آنها همه چیز عالی خواهد شد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران درباره انتظاراتی که مردم کشورمان از تیم ملی دارند نیز گفت : تیم ملی فوتبال کشورمان از جنبه‌های اخلاقی، فنی در سطح بسیار خوبی قرار دارند و امیدوارم با این بازیکنان شایسته به هدف بزرگ خود که صعود تیم به دور بعدی مسابقات است، برسیم.

تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقارن ظهر روز یکشنبه برای حضور در هجدهمین دوره رقابت‌های جام جهانی فوتبال وارد شهر فردریش هافن محل استقرار تیم در زمان برگزاری این رقابت‌ها شد و از سوی مسوولان محلی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در آلمان و جمع زیادی از ایرانیان مقیم این کشور قرار گرفت.


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

11277:کل بازدید
0:بازدید امروز
9:بازدید دیروز
درباره خودم
بیکرانه
محمد سلیمی
من خیلی خو ش اخلاقم
حضور و غیاب

یــــاهـو

لوگوی خودم
بیکرانه
لوگوی دوستان



بایگانی
آرشیو مقالات
تابستان 1385
بهار 1385
اشتراک